مطلوب موظفين للعمل في شركة في مطار الملكة علياء
Global Exchange/ Jordan at Queen Alia International Airport is seeking to hire a CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE.
The Candidate must have the followings:
- · A bachelor’s degree in Business Administration, Accounting, or any similar field.
- · Jordanian Nationality.
- · A maximum of 3 years of experience. Fresh graduates are encouraged to apply.
- · Excellent level of English.
- · Excellent communication and interpersonal skills.
- · Excellent numerical and cash handling skills.
- · Customer Service skills.
Interested applicants please send your resume to:
customerservice@globalexchange.com.jo
**الترجمة**
تسعى Global Exchange / Jordan في مطار الملكة علياء الدولي لتوظيف ممثل خدمة العملاء.
يجب أن يتوفر لدى المرشح ما يلي:
· درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو المحاسبة أو أي مجال مشابه.
· الجنسية الأردنية.
· خبرة لا تزيد عن 3 سنوات. ويتم تشجيع الخريجين الجدد للتطبيق.
· مستوى ممتاز في اللغة الإنجليزية.
· اتصالات ممتازة ومهارات التعامل مع الآخرين.
· مهارات التعامل العددية والنقدية ممتازة.
· مهارات خدمة العملاء.
customerservice@globalexchange.com.jo
Commentaires
Enregistrer un commentaire